piątek, 12 października 2012

Wystawa Ewy i Jerzego Chrapków

Od 13 do 30 września 2012 r. na korytarzu Miejskiego Klubu im. Jana Kiepury można było oglądać wystawę Ewy i Jerzego Chrapków, członków SMF.
Autorzy mówią  o niej:
"Fotografia przywraca wspomnienia, pozwala nam utrwalić na zawsze to, co nas najbardziej interesuje - dlatego stała się naszym hobby"
fot. Ewa Chrapka :












Ewa:
"Jedna z moich pasji to podróże. Najciekawsze kraje, które zwiedziłam to Algieria, Wietnam, Meksyk. Na wystawie prezentuję zdjęcia z mojej ostatniej wyprawy do Kanady. Sa to zdjęcia architektury Toronto, która mnie zafascynowała"

fot. Jurek Chrapka:





Jurek: 
"Moje pasje to myślistwo i fotografia, szczególnie fotografia portretu. Podczas częstych spotkań na polowaniach mam okazję uwiecznić ciekawe, nietuzinkowe postacie kolegów"

Brak komentarzy: