piątek, 18 marca 2011

Konkursu Fotograficzny pt. ’’Irlandzkie inspiracje. Polska-Irlandia, na styku kultur"

18 marca 2011 r. w Miejskim Klubie im Jana Kiepury w Sosnowcu odbył się wernisaż wystawy pokonkursowej pt. ’’Irlandzkie inspiracje. Polska-Irlandia, na styku kultur". Konkurs zorganizowały: Zespół Tańca Irlandzkiego Lia Fail oraz  Stowarzyszeniem Miłośników Fotografii.
Protokół z posiedzenia Jury Konkursu Fotograficznego
„IRLANDZKIE INSPIRACJE. POLSKA-IRLANDIA, NA STYKU KULTUR ”


Na posiedzeniu w dniu 3 marca 2011 jury w składzie:
· Zbigniew Podsiadło – przewodniczący, ZPAF.
· Maciej Stobierski – ZPAF.
· Joanna Bratko-Lityńska – SMF.
· Aleksandra Zachariasiewicz – sekretarz
po przejrzeniu 68 prac 22 autorów postanowiło zakwalifikować do wystawy pokonkursowej
63 prace 21 autorów oraz przyznało następujące nagrody:


I nagroda (700zł) – Piotr Oleś, godło: fotooles.pl za zestaw prac pod tytułem
„Ballada o drodze”


II nagroda (500zł) – Grzegorz Ziemiański, godło: Gonzo za pracę pod tytułem
„Harmonia w tańcu”


III nagroda (300zł) – Krzysztof Filla, godło: Filla za pracę pod tytułem „Spotkania
dwóch światów - religia”


Wyróżnienia otrzymali:
· Izabela Leszczyńska, godło: Agrest 2011 za prace pod tytułem „Objawienie” i
„Przed obliczem wielkiego”
· Michał Janusiński, godło: Miszta za zestaw prac pod tytułem „Ostatnie blokowisko”
· Bartosz Kruk, godło: Blokh za tryptyk „Pomywacz”, „Praczka”, „Kelner”.


Brak komentarzy: